Monday, March 26, 2012

Say Hello To My Little Friend...


12

Dok kucam ove redove, mala, čupava, bela glava, inače zvezda ovog posta, spava naslonjena na moja stopala. Znatiželjno pošalje po koji pogled u pravcu tastature, i nastavi da se zadovoljno meškolji koristeći me kao svoj jastuk. Čini mi se da zna da pišem o njemu.  
A on je...Žika. Dvogodišnji maltezer, i četvrti član porodice Antović. 
Biće koje mi je došavši pre godinu i osam meseci u život, zauvek promenilo pogled na isti. 
U jednom danu postao je naša najveća radost, briga, ljubav i strepnja.
Stoga, odlučila sam da vas u današnjem postu konačno upoznam sa ovim,vrlo bitnim segmentom svoga života. A kako je ovo modni blog, i kako smo se pre današnjeg photo session-a spremali za šetnju, neću vam ostati dužni za par fotografija današnjeg outfita. Žikinog, naravno!:)
Do idućeg posta veliki pozdrav i poljubac od mog usnulog Žikana i mene...


While I am typing these words, a small, shaggy, white head, a star of this post, is sleeping on my feet. From time to time he curiously looks at my keyboard. 
 It seems to me he knows that I am writing about him.
 And he is ... Žika. Two years old Maltese, and the fourth member of my family. 
Little being who forever changed my view of the life. In one day he become greatest joy, care and love of my family. Therefore, I decided to finally meet you with this very important segment of my life. And since this is a fashion blog, there will be a couple of photos of today's outfit. 
Žika's outfit, of course :) 
Until next post greetings and kisses from my sleeping Žika and me...

11
19
13
14
16
15
17

No comments:

Post a Comment