Wednesday, May 2, 2012

Easy like a chiffon...


08

Popodne lagano poput vintage šifona koji mi je lepršao oko nogu. Tek po neki glas nesmotrenih prolaznika, i zvuk motora u daljini. Ona debela tišina koja podseća na juli. U ruci klizi staklo čaše u kojoj se penuša Orangina, dok mi pogled luta u bescilje. Pleše mi se. Drema mi se. I tako na smenu. 
Dajem šansu svom porivu za plesom i igram se sa svojim suknjom, zavideći joj na eleganciji. 
Popodne providno poput vintage šifona koji mi leprša oko nogu.

 Afternoon easy like a vintage chiffon that is fluttering around my legs. Those thick silence that resembles July. In hand sliding glass with the Orangina. I want to dance. I want to sleep. I give a chance to my urge for dancing. I am playing with my skirt, envying her for elegance. 
Afternoon transparent like a vintage chiffon that is fluttering around my legs.

15
13
02
12
04
09
11
03
14
16
wearing: shirt: ZARA; skirt: SHEINSIDE.COM; flats: H&M (similar here); bag:TAŠNARIJA;
 necklace: Prodavnica bižuterije ''SJAJ'' (V.Stepe 251.); 
bracelets: the brown one: ZARA PEOPLE; the blue one: AVON; the green one: RINGeRAJA
sunglasses: NON BRANDED (''Ušće'')

No comments:

Post a Comment