Sunday, May 27, 2012

Weekend Break

12

Kako sam vam ovih dana ostala dužna za novi post, rešila sam da izostavljeno već večeras nadoknadim. Znajući da su vam outfit postovi najomiljenija blogerska kategorija, biće ovo prilika da me vidite u jednoj, barem za modni blog, nestandardnoj kombinaciji. Naime, kako sam vikend provela u kratkom porodičnom predahu od gradske gužve i larme, iskoristila sam priliku da vam barem ovim putem unesem dašak zelenila u ove sive dane, i ujedno pokažem svoju najopušteniju moguću odevnu varijantu, a da opet nije kućna.
Čitav outfit je u koncipiran u svrhu udobnosti, te se pocepani džins sa širokom sivom majicom, toplim džemperom i starkama sam izdvojio kao idealna kombinacija. Uz to detalj u vidu ''Bolja'' ogrlice i ešarpe u jarkoj boji, iskoristila sam ne bih li zadržala onaj fashion momenat, neophodan čak i u kombinaciji ovog tipa. Post prepuštam vašim impresijama. Do idućeg, veliki pozdrav za sve...Vaša B. 

 In this post you will have an opportunity to see me in one, at least for a fashion blog, nonstandard outfit. As I spent this weekend in a short family break from city crowd, I used this occasion to show you the most casual variant of me.
The whole outfit is in the purpose of comfort, so torn jeans with a wide gray T-shirt, warm sweater and sneakers were an ideal combination. Details as chunky necklace and scarve in the bright color, I used to keep that fashion moment, indispensable even in combination of this type. I am leaving new post to your impressions.
Until next, greetings to all... Yours B.

01
04
06
19
08
11
10
13
14
20
15
16
17
18
21
22

...hvala mojoj S. na fotkama! <3 

wearing: jeans: ZARA; shirt: NON BRANDED; sweater: ZARA; sneakers: CONVERSE;
scarf: SIX; necklace: BOLJA DESIGN;  
bracelets: the brown one: ZARA PEOPLE; the blue one: AVON; the green one: RINGeRAJA
the silver one: LILLY D KVIN; the colorful one: PRODAVNICA BIŽUTERIJE ''SJAJ'' ;


No comments:

Post a Comment