Wednesday, April 4, 2012

Business Me Meets Rebellious Me


05

Današnji outfit bih mogla da podvedem pod kategoriju ''susret poslovne i buntovničke mene''. U korist prve igraju klasičan sako, salonke, nešto ozbiljnija torba i naočare, dok sam iscepanim džinsom (inače mojom večitom opsesijom) i običnom sivom majicom čitavoj kombinaciji dala dozu nehajnog, neformalnog i neozbiljnog. Način na koji se poigravam sa komadima na relaciji dečački-ženstveno, koristim i u slučaju balansiranja sa formalnim i nefomralnim. I rekla bih da je taj vid igranja, ono što u suštini i definiše moj stil. Uvek sam na granici jednog izgleda, ali nikad dovoljno daleko da bih ga mogla definisati samo jednim stilom. Baš kao i u današnjem poslovno-buntovničkom postu, o kojem jedva čekam da čujem šta mislite.
Do idućeg... Vaša B.

Today's outfit is category of ''business me meets rebellious me''. As I like to play with boyish and feminine pieces, I also like to  balance in the using of formal and unformal clothes. I would say that this type of fashion game, is what essentially defines my style. I am always on the verge of one look, but never far enough that I could define it with just one style. Just as in today's business and rebellious post, about which I can not wait to hear what you think.
Until next... Yours B.

01a
07
03
04
08

Hvala mojoj I. na sjajnim fotkicama! <3

wearing: shirt: NON BRANDED; jeans: GUESS; blazer: PULL&BEAR; shoes: ZARA
bag: MANGO; eyeglasses: PROOPTICALS; brooch: RINGeRAJA;

No comments:

Post a Comment