Monday, April 9, 2012

New In: Last Week Shopping


Iz nekog razloga, dosta dugo sam izbegavala New Yorker prodavnice. Čini mi se da me je pomalo zapušten izgled njihovih beogradskih radnji podsvesno odbijao. No, tokom prošlonedeljne posete Nišu sva ma moja odbojnost (ako ju je uopšte i bilo) nestala je sa par sjajnih krpica koje sam pronašala upravo u radnji ovog brenda. Sledeća, novo otkrivena destinacija bio je Koton, koji sam, opet iz nepoznatih razloga, isuviše često zaobilazila u Beogradu. Čini mi se da je u pitanju ''Zara sindrom'' (nedostatak šoping maštovitosti usled prisustva Zare), od kojeg se uspešno lečim. Dakle, pred vama je rezultat kratkog prošlonedeljnog šopinga, i uz to par ručno rađenih komada (roze šorc i narandžasto-roze pantalone), dela moje drage šnajderke Mire. Još samo da nam se proleće vrati sa ovog iznenadnog i neočekivanog odmora, i eto me u novim komadima, i u novim postovima.
Do idućeg veliki pozdrav i poljbac za sve! Vaša B.

Here is the result of my last week's short shopping in one of my favorite cities in the world: Niš. Beside things that I purchased, you we'll also see two custom made pisces (pink shorts and an orange-pink trousers), made by my dear seamstress Mira. Now, I'm just waiting for warmere days to wear all this lovely pices, and to show them in new posts. 
Until next greetings and kisses for all. Yours B.
 
20
21
23
22
26a
25

1. Mint sweater from Koton (29 €); 
2. Stripes sweater from NY (16 €); Pale pink sweater from Koton (12€);
3. White blazer from NY (33€);
4. Pale pink shorts (custom made); Lace skirt from NY (I think 15 €, not sure!)
5. Orange-pink pants (custom made)
6. Pastel bag from NY (15 €)

No comments:

Post a Comment