Sunday, April 29, 2012

New ''home'' for my jewelry collection


a00

Večeras vas, dragi moji, ponovo puštam u onaj svoj mali omeđeni svet znan kao i ''moja soba'', sa željom da vam prikažem novi komad enterijera iste. Naime, nakon duge i neuspešne potrage za komadom nameštaja koji bi mi poslužio u svrhe odlaganja i čuvanja moje skromne kolekcije nakita, rešila sam da svoju zamisao prenesem na papir i prosledim je svom ujaku, koji se bavi proizvodnjom nameštaja (''Proizvodnja nameštaja po želji''). Koja nedelja kasnije, moj nakit je dobio svoj novi ''dom'', u vidu crne komode sa srebrnim detaljima (ne bi li se slagala sa ostatkom nameštaja u sobi). Želeći da vas inspirišem da i sami osmislite kutak za svoj nakit i nepovratno se oslobodite kutija i kutijica, pružam vam detaljan uvid u izgled pomenute komode. Ujedno, biće to i prilika da zavirite u moju nakit-kolekciju.
Kao i uvek, radujem se vašim utiscima.
Do idućeg posta, veliki poljubac za sve...Vaša B.


After a long and unsuccessful search for a piece of furniture that would serve the purpose of ''storage'' of my modest  jewelry collection, I decided to bring my idea to paper and forward it to my uncle, who has his own company for producing furniture. Few weeks later, my jewelry got  new''home'' in the form of black commode with silver accents (in order to match the rest of the furniture in my room). Wanting to inspire you to design your own place for jewelry and permanently get rid of boxes and other similary stuff, I give you a detailed snapshot view of the my new commode. At the same time, it will be an opportunity to peek into my jewelry-collection.
As always, I look forward to your impressions.
Until next post, a big kiss for all your ... B.

a02
a01
a05
a04
a06
a07
a09
a011
a010
a012
a013
a08

No comments:

Post a Comment